Ny dag, mindre tandvärk

Jag är så glad!! Inatt har jag sovit hela natten, non-stop. Alvedonen som jag hade laddat med ligger kvar orörd på sängbordet! Vilken lycka!
Nog för att jag kommer att stoppa i mig de nu, men det är ett stort framsteg att jag inte behövde de inatt.

Förhoppningsvis ska jag även kunna äta lite idag...bara jag hittar nåt litet som går in i mitt något begränsade gap. :)

I övrigt så blir nog dagen väldigt lugn...fokus på att få i mig lite mat så att jag får tillbaka lite krafter. Solen skiner ju oxå, så jag får kanske drutta omkull mig i en stol på altanen...vore riktigt skönt!

Nä nu ska jag söka igenom skafferiet i jakt på nåt som jag kan stoppa i mig...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0