*pip* *pip* tand

Idag har jag varit hemma från jobbet. Jag får ett bryt snart...tandvärk skulle ju kunna vara värsta tortyrmetoden...lovar, jag skulle avslöja allt bara jag blev av med denna värk!
Mamma kom och gjorde mig sällskap en stund, så vi tog en sväng med valparna.... sen var tanken att vi skulle fika lite mackor och kaffe...jo jag tackar jag...kaffe och filmjölk blev det för min del! :(
När mamma hade åkt hem så knaprade jag i mig alvedon och kröp ner i sängen, och där låg jag tills det var dags att åka på föräldrasamtal för Nova.
Tack gode gud för alvedon!!

Sen åkte jag till brukshundsklubben för att träffa Susanne och Sally. Vi hade en trevlig stund tillsammans med valparna...Atlas och Sally kom så bra överens, jätteroligt att se. Bara Sally får växa på sig lite så kan de nog bli bra kompisar. :)

Nu väntar snart sängen...och jag bävar...f*n om det blir en likadan natt igen...

Hoppas att ni har ett mer positivt humör än vad jag har....JAG VILL HA MAT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0