Slut på arbetsveckan

Imorse var det full fart mot helgen, och nu är vi äntligen där! Tänk att man lever för helgerna...

Nyss avslutat en god middag...njuter av de sista dropparna av det fina vinet...mumlar nåt till svar till Markus som försöker föra ett samtal med mig samtidigt som jag bloggar...*ler* Han är så söt...

Helgen kommer att bli allt annat än tråkig...det är full huggning direkt från det att jag slår upp mina blå imorgonbitti...tänkte nog försöka pallra mig ut på en morgonprommis...med eller utan hund...(han har faktiskt blivit bättre i sitt ben, så snart så). Sen är det alla vardags-sysslor som jag inte hunnit med, och förhoppningsvis så tittar solen fram imorgon oxå, så kanske kanske kan jag få njuta av några minuter i solen.
Framåt eftermiddagen så får vi efterlängtat besök...så då passar vi på att bjuda på lite mat och till det så blir det lite semesterplanering. Kul att bli tillfrågad! :)

Ja det är väl lika bra att jag drar resten av helgen oxå, det lär väl inte bli så mycket tid över för bloggande...:)

På söndag ska vi besöka en kompis till Markus och hans familj, har pratat om det så länge nu, så nu är det dags, och barnen längtar!
Sen åker vi raka spåret till svärmor och får oss lite mat i magen, och sen blir barnen kvar där tills på tisdag...
Blir ju i och för sig inte så mycket ledigt för oss med tanke på att vi jobbar, men nåt bör vi ju hinna med på kvällstid iallafall.

Så där...full rulle som sagt...:) Men det hindrar ju tankarna att vandra iväg på annat...

Kommentarer
Postat av: malin

haha, nu förstår jag inte riktigt, men tar det som en komplimang! ;D

2009-04-24 @ 20:09:33
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Marléne

Tack för igår!. Sussade gott inatt på vinet ;)

2009-04-26 @ 08:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0