Snåljåp

Vaknade imorse med värk i hela kroppen och energinivån var långt under minimum...men när jag började räkna efter hur mycket jag skulle förlora på att vara hemma så blev jag snål och masade mig upp.
Väl på jobbet så gick det faktiskt ganska bra... men på eftermiddagen tröt krafterna och jag flexade hem lite tidigare...men det var jag värd! :)

För att göra eftermiddagen lite smidigare tills M kom hem så plockade jag med mig två kompisar till barnen hem från dagis...det brukar ju vara en höjdare, barnen har nån att leka med och jag får en stund för mig själv...
Riktigt så blev inte fallet idag...men det borde jag ju ha räknat ut...
Barnen var iallafall nöjda, alla fyra, och det är väl det som är huvudsaken. :)

Nu har Markus iallafall äntligen kommit hem, så nu ska vi bara få barnen i säng, och SEN, är det mys resten av kvällen som gäller...

Min kärlek....



Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Naaahhhh! Vad du är gullig! Älskar dig!

2009-04-09 @ 14:56:18
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0