Soft lördag

06.17 imorse vaknade sonen...inte så populärt kan jag säga...
Om han kunde sitta tyst och fint och titta på tv:n då, men icke...han sitter och pratar för sig själv... måtte han ha en låtsaskompis, annars blir jag orolig för honom.

Idag hade vi planerat ett besök hos Markus arbetskompis med sambo och barn, men de skulle få besök av snickaren, så blev det ändrade planer och vi åker till de imorgon istället.
Då blev det genast en lucka i schemat, så M passade på att falla in i renoveringshysterin och började (eller rättare sagt; fortsatte) slipa trappen, men jag fick honom iallafall att ta en paus när vi fick besök av lillebror och Isaac.
Myrorna kröp lite i kroppen på L-H, men de blev kvar ganska länge iallafall! :)

Själv har jag ägnat en hel del tid i tvättstugan idag med tvättning och strykning...lyckades även hamna i barnens rum och rensade ur deras garderober...och vips så var de nästan helt utan kläder. Men men, vad gör man?! De växer ju!

Hade en liten dispyt med maken angående vårt blivande sovrum...frustrerande att inget händer...jag ville åtminstone börja tapetsera eftersom vi redan har tapeterna liggandes i garaget...men ICKE! Var sak har sin tid menar han...sen att det alltid finns tid att städa i garaget, det var en heeeelt annan sak...*suck*...vinn pengar!! Anlita nån som fixar åt mig!!
Eller ska jag byta ut maken??
Näää...han får stanna...han är ju trots allt helt underbar....


Nu är tvättmaskinen gått klart igen, skynda skynda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0