Söndag, och jag är sjuk

Men varför klaga? Ingen bryr sig iallafall!
Äh, det är en skröna, för visst är det nån som bryr sig!
Maken kom intassandes med frukost på sängen och det var ju inte helt fel.
Jag känner mig helt väck idag...ont i halsen, ont i ansiktet och ögonen...och huvudet...jag märker ju nu att det nog är lika bra att köra mig på tippen.
Känns inte tipp topp om jag ska behöva vara hemma från jobbet imorgon...har alldeles för mycket att göra... men som Markus sa; Är man sjuk så är man!
Jaja, vi får se...

Huset är för tillfälle alldeles tyst och stilla...Nova är hos grannen och Markus har tagit med sig Neo till Birsta för att göra av med lite pengar. Och snart får vi besök...hoppas bara att jag har lyckats rycka upp mig tills dess...eller åtminstone tagit mig ur sängen...

Ska blunda en stund till nu först bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0