Update

Helgen blev mycket riktigt väldigt händelserik, och väldigt trevlig!

Middagbesöket av familjen Hallin/Lindström var mycket trevligt, men det behöver jag väl knappast skriva...:)
Lite smolk i bägaren dock...värk är aldrig rolig, men förhoppningsvis är den borta snart eftersom jag påbörjar en penicillin-kur idag. Men det kan liksom inte gå fort nog känner jag...knaprar alvedon som besatt... Men men, det som inte dödar, det härdar, sägs det ju! :)

Igår morse ringde min lillebror...09.15...och funderade om vi bjöd på kaffe...*ler*...Jovisst gjorde vi väl det, men det fick bli till frukosten då. :) Isaac hade visst varit väldigt morgonpigg, så halva dagen hade väl redan gått för brorsan...:)
Ja han fick iallafall lite frukost i magen, även han, sen blev det kaffe på altanen...mysigt!

Senare på dagen så får vi ut till Nordanby för att lämna av kidsen hos farmor för övernattning tills på tisdag...vi fick även middag där, mycket uppskattat! Hatar att laga mat!

När vi kom så drog vi på oss mc-kläderna, det var dags var säsongspremiär!! :)
Efter lite slingerkrokar hamnade vi inne stan; glass-paus!

Sen var vi nöjda...eller iallafall jag...det var ju trots allt första gången för i år, man vill ju inte chocka kroppen.


Idag efter jobbet så hastade jag och Markus in till birsta, man måste ju passa på! Efter idel provande av mc-tillbehör, (utan inköp) så blev det iallafall en liten stund över i Birsta City...och faktiskt så har jag påbörjat present-shoppandet till Nova... det är inte ofta jag är ute i så pass god tid, men det känns bra! :)


Nu väntar jag bara på att alvedonen ska börja verka och att Markus ska komma tillbaka från sin promenad, sen är det soffläge med Ashton Kutcher....


Ha en bra kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0