Vilket team

Eller åtminstone hoppas jag att vi snart blir det! :)

Idag var första gången på valpkursen, och den genomfördes utan hund.
Vi pratade lite runt våra hundar och vad vi hade för förväntningar och förhoppningar med kursen.
Hade vi upptäckt några ovanor hos valparna som vi ville bli av med? Jo då...slutar de någonsin att gå med nosen i backen och sätta i sig allt i sin framfart?!
Imorse bajsade Atlas ut en kork till en tuschpenna....snacka om allätare...:S

Jag fick många råd och tips, nu smygbörjar tränandet...:) Så nu har jag inte tid att lägga energi på annat skit...

Shit?! Please hold....


Jag och Atlas ska bli super tillsammans! :)


Kommentarer
Postat av: Marléne

Halloj!

Tänkte bara säga hej. Så du vet att jag tänker på er/dig :)

Vi ska till fjällen i helgen för sista helgen. Känns både skönt och trist. Sedan blir vi hemma på helgerna så då kanske vi kan klara av att träffas nåt nu när du inte längre har hockeyn. Om ni vill alltså (men vilka vill inte träffa oss lixom ;) )

Kramiz!

2009-04-08 @ 18:56:49
Postat av: Angelica

Du har så rätt gumman; vem vill inte träffa er?! :)

Ser fram emot att få umgås lite mer med er igen... Kram!

2009-04-08 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0