Wohooo

Jag har ett blogg-fan!! :)
Jo, det är sant...jag fortsätter att blogga under heja-rop och uppmuntran! Ja nästan iallafall...:)

Idag har jag valpen med mig på jobbet, och han är ju så duktig! Han ligger snällt kvar inne på mitt rum när jag fikar/lunchar och springer in och ut i ärenden. (att han sitter fast i mitt skrivbord känns oväsentligt)
På lunchen träffade jag Åsa för en gemensam promenad med Atlas...den fick ett något snöpligt slut...Åsa hamnade i vägen för hans framfart, han gjorde en strike, skulle man kunna säga. Han välte henne över ända, och olyckan var framme. Åsa fick halta tillbaka till kontoret...foten svullnade på ganska omgående. Hoppas bara att det inte var nåt allvarligt.

Ikväll har vi varit på föräldramöte på skolan, liten har blivit stor och ska börja på 6-års till hösten.
Ingen blir väl förvånad om jag säger att man känner sig lite orolig...det är ju som bekant mycket indragningar både här och där i dessa tider...
Men det är bara att blunda och hoppas på det bästa, finns nog inte mycket annat man kan göra, inte just nu iallafall.

Imorgon är det äntligen fredag!! Och jag tror att det kan bli en riktigt bra helg...

Nu väntar sängen, så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0