Lördag, en fin lördag

Vaknade imorse av att det knackade på dörren...trodde jag iallafall. Jag väckte Markus, halvt skräckslagen, vem knackar på dörren kl 7 på morgonen??
Markus rusade upp, men kom tillbaka ganska snabbt igen och frågade; Du tror inte att det var valpen som dunkade svansen i golvet?!
Ooops...sorry! :)
Ja men då var vi ju vakna iallafall. :)

När Markus kom tillbaka från sin morgonpromenad/löpning, så klädde jag på mig och gick en sväng jag oxå. Men usch vad tungt det gick.
Nu har jag fått lite frukost i magen, en, eller rättare sagt två koppar kaffe och en bit mörk choklad....så nu mår jag prima.
Snart ska jag skjutsa Nova och Emma till kalas, och Neo ska jag dumpa hos Foffa en stund, för idag ska jag och Markus få åka en sväng med motorcykeln...en perfekt dag! :)

Hoppas att ni oxå får en bra dag, vi hörs!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0