Rapport på vägen

Sitter på tåget på väg till Stockholm. Ett möte med min chef står på agendan. Om jag tar mig dit.
Mår som en hund...det svänger, kränger och guppar...och jag åker baklänges. Känns som att spyan åker hiss i halsen på mig...usch!!!
Brukar inte ha några problem med tåg, vette tusan vad det är det här gången.

Men men, det ska nog gå bra... just nu oroar jag mig mer för att hitta rätt på pendeltåget som ska frakta mig till Järfälla...Men det ska nog gå bra det med. Hoppas jag.

Kl är 08.20...och jag har hunnit med lite korrekturläsning...så nu ska jag nog ta och ringa en kollega...ring en vän...eller nåt...fasen vad trött jag är...
Är så avundsjuk på folk som kan sitta och sova på tåg...damen bredvid mig snarkar gott...mannen på andra sidan gången låter mobilen gå varm samtidigt som han knappar frenetiskt på datorn, avbryter för att rätta till sin fina kavaj och konstaterar (som jag gjort mången gång) att det är omöjligt att prata sig igenom hela samtalet utan att det bryts flera gånger.

Jaja...vi hörs senare.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malin

ja, känns inte värdigt längre...lilla mormor.

och ont har hon.

2009-08-27 @ 15:44:39
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0