Redo för en ny dag

Jag har nyss kommit in från en promenad med valpen. Neo väckte mig kl 7, och när klockan var 07.30 och han fortfarande inte hade somnat om (och Markus inte hade klivit upp) så masade jag mig ur sängen och drog på mig regnstället och begav mig ut för Atlas morgonkiss...
Regnet föll, som vanligt, men vad gör väl det?! Jag har ju införskaffat jättebra regnkläder! :)

Nu väntar jag bara på att Markus ska komma tillbaka från sin morgonpromenad, sen ska det ätas frukost...och vad resten av dagen har att erbjuda, det har jag inte en aning om...tvätt som tvättas och strykas finns ju iallafall, så görolös blir jag inte!

Ha en bra dag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0