Show me the money

Istället för att vara på stan och träffa Markus på lunchen så sitter jag inne på mitt kontor och slö-surfar. Vädret inbjuder inte direkt till att bege sig ut och få en nypa frisk luft...himmel vad det öser ner! 

Jag känner mig helt apatisk...varför måste man jobba?? Det finns ju så mycket annat roligt att göra...faktiskt...trots detta pissväder...som jag tyvärr har vant mig vid...

Men på nåt sätt så känns det...ganska rogivande...eller nåt...jag tittar ut över hamnen, regnet öser ner, alla fåglar som för en liten stund sen invarderade kajen har nu sökt skydd undan regnet...

Det är mörkt ute, om man jämför med ljuset från det elaka ljusröret jag har ovanför huvudet... 

Gud vad jag längtar till kvällen!! Markus ska laga en god middag (och ja, den kommer att bestå av kyckling), jag ska få ta mig ett glas rött vin...OCH...det blir efterrätt! J Trots att jag numer, eller ännu en gång, försöker gå ner i vikt. Men man ska skynda långsamt, så ikväll unnar jag mig nåt gott. 

Hur fint vore det inte med en liten vinst på lotto?! På söndag förnyar jag våra lotto-rader igen...håll tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0