Update

Igår bjöd jag in oss på middag hos mamsen och pappsen, mycket uppskattat, tack så mycket!

Sen tecknade jag ett sponsoravtal med pappa/mamma, och följde med mamma in till stan på lite mer bingo...men turen från i tisdags var som bortblåst. Men det är ju roligt att dutta...

Idag har jag jobbat...jobbat...jobbat...solen har hånat mig från en i stort sett klarblå himmel. Så jag satte tjursidan till och gick en sväng på lunchen, druttade omkull mig på en bänk i hamnen (som vilken alkis som helst) och njöt av värmen. Hann även med att gå ut en sväng på eftermiddagsfikat. :) Och en glass blev det oxå...:))

Nu är maken ute och traskar tillsammans med Johan, 4 kids studsar i studsmattan och Atlas är helt slut efter lite hjärngympa...
Nu ser jag fram emot en tidig kväll i soffan med flera avsnitt av OTH. Imorgon är det fredag igen...:)))
Nu är man inne i lunken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0