Vem hade kunnat ana?!

Jag har aldrig sett mig själv som en fjällräv (fjällräv = en person som är rustad för vilket väder som helst och vandrar i skog och mark med ett leende på läpparna), men ack så fel jag hade!

Imorse packade jag och Carola in ungarna i bilen och begav oss ut i vildmarken...hallon skulle vi ha!! Naturen ville annorlunda!
Ett hallon fick jag i min medhavda tillbringare...så Carola drog iväg och hämtade bärplockare, och vips så blev det blåbär istället!
Barnen hoppade från tuva till tuva, Atlas for omkring som ett torrt skinn och alla njöt i fulla drag....sen....öppnade sig himlen och ner kom...ja precis, regn....som i stort sett varenda dag i övrigt denna sommar. Men faktiskt, det rörde mig inte ryggen...jag kände lugnet...jag njöt...Barnen tyckte att det var roligt och Atlas verkligen älskade det!

Men vi gick tillbaka till bilen och stoppade i oss lite fika, i spöregnet...


                            


När fikat var avklarat så avslutade vi för dagen och begav oss hemöver....om vädret tillåter så blir det nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0