Viktigt med en bra avslutning

Igår var ju som bekant sista dagen på semestern...och Markus och barnen hade bestämt sig för att göra det bästa av den.
Men först var jag, Carola och barnen iväg en sväng till till skogen för att få hem lite mer blåbär, och det gick som smort, så nu har jag frysen full (ja det var väl en överdrift, men nästan) av bär, så framöver blir det blåbärspaj till pappsen. :)

Anyhow... Markus och barnen smusslade och hade sig, och till sist bar det av...Neo frågade om jag ville åka till Rockaberget, så en liten aning hade jag ju om vart vi skulle...:)
Men det var Norra Berget som var målet...och en utsiktsplats på memory lane (jag och Markus firade en bröllopsdag där) och som pricken över i:et så hade han ju fixat fika...och inte vilket fika som helst....




Vädret var kanon och allt vara bara helt perfekt....





Sen gick vi till lekparken så att barnen skulle få leka lite oxå...och det blev några fler kort på vägen dit och under tiden som jag tänkte att jag skulle dela med mig av....


    

   




Ja det var verkligen en bra avslutning på semestern...

Kommentarer
Postat av: dessi

Ja det kan man väl kalla bra avsl. :) jätte mysiga bilder...

2009-08-04 @ 22:11:59
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: maria winsa

härliga bilder!!! du e byxorna från vila??? jag har samma...kram kram och tack för senast!!

2009-08-10 @ 23:30:33
URL: http://mariavinsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0