Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli

Idag var vi ner till BSK för lite skridsko-åkning med barnen.
Ja, Markus åkte med barnen och jag tog med mig Atlas ner så att han fick vara ute och rusa av sig lite.
Neo blir alldeles överlycklig när han får åka skridskor...detta trots att han åker åtminstone två gånger per dag på dagis...
Och han är ju så duktig...:)


När jag och Atlas kom ner så tyckte Nova att det var roligare att busa med oss...





Dagen var inte slut med detta...nej, sen var det dags för barnen att åka på bio med momma och foffa...Bolt. Hade gärna sett den själv, men jag får väl vänta på dvd:n...:)
Så här fin var hon innan avfärd...:)


Kommentarer
Postat av: dessi

Jätte fina bilder:) Vi brukar också åka skridskor på bsk,vi kanske syns där nån gång ;)

2009-02-16 @ 09:55:51
URL: http://frudeseree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0