En bra dag...nästan.

Egentligen känner jag inte för att knåpa ihop något här, men samtidigt så vill jag skriva av mig.

Gårdagen var jättemysig med allt vi hade planerat, och allt gick jättebra...ja förutom restaurangbesöket som blev väldans stressigt pga att vi hade en tid på bowlingen att passa. Orutinerat! Vi borde ju ha fattat att det skulle vara knökat på restaurangen och att allt skulle ta jättelång tid, men inte då. Förhoppningsvis så tänker vi på det till nästa gång.

Barnen tyckte att det var jätteroligt att bowla och de var jätteduktiga. :)
När vi hade bowlat klart så avslutade vi kvällen på Max med en glass var till barnen och en milkshake var till mig och Markus. Mmm! :)

Sen var det ju synd bara att man skulle avsluta kvällen med ett slag i magen...men hur är det man säger..Släkten är värst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0