Facebook-abstinens

Why?!?!? Why!?!?!
Varför kommer jag inte åt facebook???
Jag kommer så långt att jag får fylla i användarnamn och lösenord, men sen när jag trycker enter så händer inget mer. Otrooooligt frustrerande!
Jag vet, det finns andra saker i livet, men just nu håller jag på att brinna av och slänga ut datorn genom fönstret!

Idag vankas barnkalas för Nova mellan 13-15 och Markus ska träna...men i övrigt så blir det lugna gatan. Det pratades om ev. besök på Rödbetsgatan, men vi får se hur det blir med det.

Igår så for jag och barnen och badade efter jobbet tillsammans med J & C, och när allt badande, fikande och duschande var klart, så satte jag mig ensam i bilen och åkte hem. Barnen hade lyckats nästla sig in i familjen Winsa och skulle få sova över hos dom.
Så jag och Markus blev ensamma med taco-fredag och Let´s dance. Inte många minuter efter slutet av programmet så sov vi i varsitt hörn av soffan.
Störd som man är så vaknade jag ändå strax efter 6...men jag somnade om igen efter en stund, tack och lov!

Nä, nu ska jag ta och göra lite nytta kanske...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du snacka om att det händer grejer på facebook nu wohahahahhahaoooohoaaaa....du skulle aldrig tro det, du måste se det med egna ögon!!!!! Skynda skynda innan det försvinner ;)

2009-02-07 @ 12:16:11
Postat av: Angelica

Din lilla retsticka!! Jag vet att du bara luras...

2009-02-07 @ 14:33:28
Postat av: Marléne

Hello bruden! Uppdatering: Nike har varit dålig hela veckan i magen tom torsdag. Och i lördags kräktes Demi x 1 igen.... Fatta! Vad fan är det för skit? Gissar att det kanske dröjer några dagar innan ni vill träffa oss igen... Man kanske måste sanera huset, eller ge dem sprit att dricka?! :)

2009-02-08 @ 10:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0