Fullt ös medvetslös

Ja den här veckan är verkligen späckad. Men jag ska inte klaga, det är roligt oxå...men ibland önskar jag att dygnet hade några fler timmar! :)

Imorse, 07.30 begav vi oss mot Söderhamn för ett möte över dagen... intressant var det och dagen rusade förbi. Nästan tolv timmar senare var jag åter på hemmaplan.
Först blev det lite kvalitetstid ute med Atlas eftersom det var dags för hans promenad, och sen var det jag, barnen och en sagobok.
M har en jobbarkompis på besök, så han slapp undan läggningen idag...:) Kanske bara rättvist eftersom jag åker till Malmö imorgon och inte är hemma igen förrän runt 22.15 på torsdag kväll...
På fredag får jag min hyrbil för att kunna åka ner till Mora på söndag eftermiddag, men när jag kommer hem på måndag kväll så är det faktiskt lugnt resten av den veckan. :)


Men som sagt...den här veckan är det full rulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0