Home Sweet...

Ja så var veckan snart slut...fredag igen imorgon.
Veckan som gått har varit väldigt givande. Mina två dagar i Malmö var väldigt intressanta och givande. Sånna där tillställningar brukar ju kunna tendera att bli tråkiga och jobbiga, men jag hade inte en enda tråkig sekund! :)
Kan bli lite förändringar framöver i mitt arbetssätt, men det ska bara bli roligt! :)

Vad har hänt mer då....? Jag vet inte riktigt...inte mycket... livet löper på...jobb, mat och sovande...i stort sett obefintlig kontakt med övriga, men vad ska man göra åt den saken? Man kan ju inte tvinga sig på folk...
Men jag har iallafall dig kära vän! ;)

Ikväll är det dags för hockey igen...vid tv:n...men ärligt talat så känner jag mig inte sugen...skulle kanske ge bort min plats...i soffan...nema problemas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0