It´s been a while

Tiden rusar och jag med den.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen; F*n vad fort tiden går!!

Nu är det helg igen, men innan jag vet ordet av så kommer det att vara måndag igen.

Idag har vi varit och köpt en ny tvättmaskin, äntligen!! Det måste vara nästan tre veckor sen den pajade. Men än ska jag inte ropa hej, vi har inte fått hem den än.
Nu ska vi snart iväg och lämna Nova på kalas, och då ska vi övriga passa på att ta en promenad i det härliga vädret!

Ikväll vankas det restaurangbesök för mig, Markus och barnen och efter det så ska det bowlas. Det är första gången för barnen, så det ska bli spännande. :)

Nä, nu måste vi göra oss klara...

Happy tramsdag på er...för att citera min kusin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0