Ny dag, nya utmaningar.

Eller jag vet inte hur mycket utmaning det är att vara hemma och vabba, men kroppen verkar iallafall inställd på kamp.
Fight for your life.

Gårdagen kändes otroligt tung...mycket att göra på jobbet, men allt sitter som i klister. Det blir liksom varken hacket eller malet.
Nåt som iallafall blev gjort igår var min flytt, nu har jag fått eget rum. Skönt! :)

Efter middagen igår så fick jag besök av Fränna, så vi fördrev ca 3.5 timme i köket med att snacka lite skit...vad skönt det kan vara att få vräka ur sig lite. :)
När jag hade sagt hej då till henne så var det dags för lite massage...han vet vad jag behöver maken min... Massagen var startskottet till en lång natts sömn...gud vad gott jag sov!

När sen Neo kom tassandes där strax efter kl 6, så konstaterade vi att det skulle bli en dag med VAB, och eftersom jag absolut inte kan vara hemma imorgon, så tog jag passet idag.
Och här sitter vi nu...Neo spelar tv-spel och jag sitter med datorn i knät...svär över att Facebook ska jävlas med mig hela tiden...
Och kallt är det idag oxå...brrrr....-22....

Over ´n out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men är de sjuka ?? Inte magsjua va? Hoppas det går bra hemma iaf. Kramar

2009-02-11 @ 14:21:36
Postat av: dessi

japp nu är jag fast i bloggträsket ;) Vad tråkigt med VAB hoppas ni kryar på er.

2009-02-11 @ 21:05:26
URL: http://frudeseree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0