Vilken härlig kväll

Efter att ha uträttat en hel del ärenden under eftermiddagen och avklarat middag tillsammans med barnen, så packade vi in oss i bilen för ett besök hos päronen. Packade även en kasse med tvätt, lika bra att passa på. :)
Planen var fika och lite snack medans tvättmaskinen gick, men vi fastnade och blev kvar lite längre...det var ju ett tag sen vi var där, så jag tror att det var ett uppskattat besök.

När vi väl kom hem så pylsade jag på mig mer kläder och tog med mig Atlas på en promenad...gud vad härligt det var! Snön knarrade under fötterna på mig, inte en själ ute förutom vi...det är så underbart att kunna ha honom lös och bara promenera iväg...han följer mig vart jag än går så jag behöver inte ens ha koll på honom! Livskvalité! Jag ser fram emot att kunna ta med honom på längre promenader här framåt våren när han har vuxit på sig litegrann.

Nu ska jag slita mig från datorn och slänga mig i soffan för några avsnitt av Vänner innan det är dags för min date med John Blund.

Ha en trevlig kväll allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0