Jag har en plaaan.

Och den lyder som följer:

Ugnen har startats, det vankas potatisbullar, bacon och lingonsylt till lunch för mig och barnen. (Blir alltid en slö-variant när inte Markus är hemma)
Sen borde jag börja städa...
Sen borde jag försöka röja i tvättstugan...inte det lättaste med tanke på att anledningen till att det är stökigt där är att tvättmaskinen har pajat...Men förhoppningsvis blir det en ny inom en väldigt snar framtid! Just nu våldsgästar jag mamma och Carola med min smutsiga tvätt... Tack för att jag får tvätta hos er! :)

Sen borde jag försöka göra mig representabel...jag ska ju faktiskt vistas ute bland folk....föööööööööör....IDAG ÄR DET HOCKEY IGEN!!!! :)
Hoppas bara att det blir början på en trevlig kväll....en vinst skulle sitta fint, för att sedan vända kosan hemöver....hitta Markus i köket där han har förberett en middag för 8 personer....och sen bara njuta av den underbart goda maten (jag vet, för jag har smakat den förr) och det väldigt trevliga sällskap som familjen Winsa alltid bidrar med.

Så, nu är det dags att skrida till verket....ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0