Knoster

Idag är jag hemma med Nova...men det borde banne mig vara sista dagen av VAB nu...
Idag har hon inge feber, så imorgon blir det nog dagis.

Dagen som gått...hittills...

* Mamma kom och klippte klorna igen på Atlas, gick bättre idag än förra gången. Hon passade även på att klippa klorna på Rufus...men det gick sämre, blodvite uppstod, men ingen fara med det.

* Spelat fia med knuff med Nova...Jag vann! :)

* Varit ute med Atlas och Nova och lekt en stund.

* Forskat lite runt det fakta att Atlas bara har en testikel...

* Gått i taket över maken som tar egna initativ, trots att jag trodde att jag hade fått honom att förstå att det inte är uppskattat. Men nu tror jag att jag har fått honom att förstå...för stunden iallafall.

Nu är det dags att hämta hem Nebo...

See U

Kommentarer
Postat av: Marlene Lindström

Hej!



Är också trött på sjukdom...här går ju fortarande lite magsjuka. Min favorit. Först jag för två veckor sedan, i lördags Nike och idag Demi. Uuhh! Och Kimmen som är borta till i morgon. Som tur är har det hittills varit lindriga varianter. Fast feberfisar är ju inte så uppskattat det heller. Nåväl - ha det gott!

2009-01-14 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0