Kryper till korset

Japp, det finns inget annat att göra.
Ja jag erkänner, jag hade helt fel... men vad fan gör det?! :)

Timrå tvålade dit grisgänget från Övik rejält!
Visst, jag tvekade när jag såg att Åkerlund skulle stå...och tvivlen blev inte mindre när han släpper in ett mål redan efter 27 sekunder, men sen...ojoj...jag fick återigen erkänna att jag haft fel. Men som sagt; vad fan gör det?!?!? :)

Modo hade ingenting att säga till om, om man bortser från några minuter i början av tredje... men det gick över, och timrå fortsatte att tåga på...sen tog frustrationen över hos modo-iterna och deras grishjärna gick på högvarv...Jesper Samuelsson kan vittna, han har nog skaplig känning av klubban som slashades över hans knä....
Blir så jävla tokig på sånna tilltag. Men vad annat kan man vänta sig...


Nä, nu ska jag inte sura, Timrå vann, och de gjorde det så jävla rättvist!


Heja Timrå!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja jag kryper med dig till korset för jag har sagt till alla på jobbet idag att timrå kommer minsann förlora idag för halva laget är sjuka...hihihih ja du ser tur vi har fel ibland men det är tur att det inte är ofta. Men som sagt även solen har sina fläckar ;)

2009-01-05 @ 22:24:39
Postat av: Johnny

Vågat att prata om grisigt spel när ni har en av ligans smutsigaste spelare Mr knätackling Pär Styf i laget!

2009-01-06 @ 21:01:41
URL: http://www.brynas.se
Postat av: Angelica

"Johnny"...borde inte länken ha varit till "the heart of hockey"?!

Pär Styf framstår som en ängel i jämförelse...

2009-01-06 @ 21:54:25
Postat av: Johnny

Oj, min kommentar om Styf hade ingenting med Modo att göra, har inget egentligt över för modo, men sen wernblom slutade så har jag ingen kvar där som jag direkt retar mig på, men Styf är en av de mest illa omtyckta motspelarna bland oss brynäsare för sitt smutsiga opolerade spel, vilket han också fick en topplacering på i en spelarundersökning häromåret bland ligans spelare, så någon ängel i jämförelse med vem som helst kan jag inte hålla med om att Styf är:-)

2009-01-07 @ 15:09:38
URL: http://www.brynas.se
Postat av: Anonym

För det första; Jag har inte ställt Styf i jämförelse med vem som helst, bara modo-spelarna, och där är han en ängel...



För det andra; Vilket skitsnack om att du inte har något till övers för Modo... När du gick under signaturen Pedda så var Modo ditt favoritlag, näst efter Timrå... Hur kommer det sig?

Sanningen är; Du är ett modo-fan ända in i benmärgen, och det gör så ont i dig att läsa att de finns de som inte gillar modo...



Och en vild gissning som avslutning; Jag lär nog inte få fler inlägg från dig... Pedda...Johnny...

2009-01-07 @ 16:31:40
Postat av: Johnny

För det första: med vem som helst inkluderas modo spelarna i min kommentar.

För det andra: Jag har inte uttryckt någon åsikt angående vad du skrev om modo, jag skrev att det var vågat att prata om grisigt spel med Styf i sitt egna lag, med det inte sagt att modo är några änglar på planen.

För det tredje: Eftersom mitt inlägg verkar gjort dig rejält upprörd så blir detta min sista kommentar på din blogg, finner inget intresse av att fortsätta skriva inlägg, då dem verkar göra dig upprörd!



Ha ett bra liv, fortsätt uttrycka din åsikt, lycka till med hockeyn och er vackra lilla vovve!

2009-01-07 @ 17:39:59
URL: http://www.brynas.se
Postat av: Angelica

Jag har inte skrivit att jag jämför honom med vem som helst...

Och anledningen till att jag blir upprörd är att du inte framför dina synpunkter under ditt riktiga namn.

Stå för dina synpunkter, så får du gärna lämna de!

2009-01-07 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0