Nu så

Det blev en dag med vab idag oxå...men imorgon ska jag jobba.
Är lite nervös för hur det ska gå med Atlas...han får följa med mig till jobbet och beroende på hur det går så kanske jag skjutsar hem honom vid lunch, och så får han vara ensam resten av dagen. Hoppas bara att han inte skvätter inne på kontoret...
Dagen idag har varit riktigt dålig ur rumsrenhets-perspektivet. Han har "sölat" så fort man har pratat med honom, trots att vi nyss varit ute... bådar inte gott inför morgondagen, men men....

Ja, så till kvällens match...Äntligen!! Äntligen klarade Timrå av att vända och avgöra i slutminut!! Det händer ju annars bara motståndarlagen, men idag var det vår tur!! Fan vad skönt!
Men eftersom det blev vinst idag, så lär de väl torska på lördag igen...

Jaja...nu ska jag försöka få Markus att sluta surra i telefon, så kanske det kan bli ett avsnitt med Vänner innan det är dags för sängen.

Go´natt.

Kommentarer
Postat av: dozan

jag maler vänner med=) alla avsnitt 10 säsonger=)

2009-01-15 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0