Om jag var en sån som...

Jag ska dra lite bakgrund till det här inlägget först.

Inför den här säsongen så marknadsförde Timrå IK sina nya tröjar, och  till mångas förfäran så ändrade de färg på hemmastället från rött till vitt. Jag protesterade hej vilt och tyckte att det var vansinne...och tröjorna var ju dessutom riktigt fula, men som ett sant fan så böjde jag mig och köpte (helt enligt TIK´s plan) en ny tröja. Jag plus många andra ska tilläggas.

Nu till saken....

Om jag var en sån som hakade upp mig på oegentligheter....om jag var en sån som störde mig på saker som inte blir som utlovat...om jag var en sån som grubblade och funderade över saker som jag inte får att gå ihop....om jag var en sån som skulle bli helt galen av se röda tröjor på spelarna på en hemmamatch....då skulle jag gå i taket och överväga att kräva pengarna tillbaka för min skitfula vita tröja....

Men, nu är jag inte sån...och Timrå´s matchtröjor är väl inte röda....för den här bilden är ju från kvällens hemmamatch....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja det är ju en tolkningsfråga ;) Nr står ju med vitt ;) hehe nä vi satt faktist och diskuterade samma sak under dagens match

2009-01-27 @ 22:39:41
Postat av: Maaa´kus

De är ju lite väl många på plan dessutom - hur många målvakter har de tagit ut egentligen?!

2009-01-28 @ 08:26:33
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är sjukt dåligt gjort, kräv pengarna tillbaka säger jag!

2009-01-28 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0