Repris

Japp, en repis av gårdagens inlägg;

Summa summarum, en mycket trevlig dag, från början till slut!
Eller förresten, det som skiljde sig igår från andra resor till paradisbadet, var att barnen skötte sig exemplariskt i bilen på väg upp och på väg hem. Inte en tillstymmelse till bråk och gnäll...helt underbart! :)

Vi badade från kl 10.30 till kl 15.30...tror jag att klockan var...ungarna var som tokiga...på slutet så var ungarna överallt, vi hann inte med... ögonen höll på att ploppa ur skallen på mig när jag såg Neo komma ensam i en av rutschkanorna. Inte för att han inte klarar av det, men ändå!

Efter badet så blev det såklart middag på Max, kan inte vara utan det efter en dag i badet. :)

På väg hem så ringde jag hundvakten för att varsko vår hemkomst och fick då svaret; Ni tänker väl inte hämta Atlas!??!
Men tyvärr så var jag tvungen att göra henne besviken, vi saknade ju honom! :)
Allt hade gått jättebra, och alla var så förtjusta i honom...jag fick till och med ett bud på honom...men 5000 var lite klent, så jag bestämde mig för att behålla honom! :)
Atlas hade till och med fått en liten bästis i 1,5 år gamla Albin...de hade lekt så jättebra hela dagen tillsammans.
Så med löftet om att vi säkert behöver hundvakt igen, så fick vi iallafall tillbaka vår hund. :)

Dagen avslutades på bästa sätt; Ryggläge i soffan, ett glas vin, ostbågar och ett par avsnitt Vänner! :)

Tack käre vän för att du ville vara med Atlas idag!!

Och tack fam Winsa för en jättetrevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0