Såååå skönt...jag är sååååå lycklig!

Mmmm...en mans händer...lite ansträngning...och sen bara total avslappning....
Helt allvarligt; vad tror ni att jag pratar om?! Snuskhumrar!!

Jag har varit hos naprapaten idag för att få ordning på min nacke/mina skuldror. Har haft ont sen i november och har försökt mig på massage för att bli fri det, men efter 5 gånger så konstaterade jag att det inte blir bättre, snarare sämre. Så det fanns inte mycket annat att göra än att boka in en tid hos Anders Schröder på Teamed. Han är verkligen jätte jätteduktig, och nej Markus, det säger jag inte bara för att han är snygg, han är bra! :)
Han gjorde så att det knakade hela vägen uppifrån nacken ända ner längs ryggraden....och vilken befrielse! Och sen tryckte han...fan vad han tryckte...och ooont gjorde det...men nu...ojojoj...jag känner mig som en ny människa! :) Lite öm bara, men det är ju inte konstigt.
Hoppas att det här gjorde susen nu, annars väntar en ny omgång på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0