Sjukstuga

Min andra dag med VAB.

Idag lät jag Nova stanna hemma, trots att hon inte var sjuk... men snacka om tur, efter lunch tog jag tempen på henne; 39.6.
Jag borde ha anat oråd, för när jag åkte till veterinären med Atlas, så låg alla tre och halvsov i våran säng. När jag kom hem sov alla som knockade.
Så mina två dagar hemma har endast bestått av att laga mat, ta tempen, ge alvedon och springa in och ut med Atlas...ja känns det som iallafall.
Men ikväll är det dags för lite hockey igen! :)
Ska bli spännande att se vad Timrås nya snygging kan åstadkomma. :) Ja, jag vet, att han är snygg har ingenting med saken att göra egentligen...:)

Imorgon ska jag iallafall jobba...då bär det av till Övik för ett möte, och sen är det helg igen.
Hoppas att nästa vecka blir en piggare vecka!

Over ´n out!

Forza Timrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0