Sjukstuga

Imorgon är det dags för jobb och dagis...ja iallafall för halva familjen. Den andra halvan av familjen har insjuknat, Markus och Neo har feber, så de blir hemma imorgon.
Den här ledigheten har verkligen känts lång, men ändå är jag inte redo att börja jobba igen. Eller så är det kanske mest Atlas som inte är redo än... Är lite nervös inför hur det ska gå, men nu blir det ju lite av en mjukstart för honom.

En liten reflektion bara innan jag gör kväll...
Det är lustigt att mina negativa kommentarer om Modo alltid lockar "nya" läsare som måste lämna en kommentar... Fast det gör å andra sidan inte något, jag tycker om när folk lämnar sina synpunkter på det jag skriver. :)

Kommentarer
Postat av: Linda T

Hur kommer ni göra med Atlas sen när ni jobbar, tänkte på dagarna alltså =)?



Hoppas ni andra klarar er från sjukdomar. Håller tummarna för att våra grabbar är klar, tycker de varit så sjuk nu ett tag...



Kram



2009-01-06 @ 22:43:49
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0