Söndag igen

Är det nån mer än jag som tycker att veckan endast består av måndagar och söndagar!? Veckorna bara rusar fram!

Idag har vi iallafall hunnit med litegrann.
Jag slapp morgonpromenaden med Atlas idag, så klockan var runt 10 när jag masade mig ur sängen, skönt! Tack för det Markus!
Sen efter lite påtande hemma så klädde vi oss och tog en prommis bort till brorsan och Sara, och där hade de precis avslutat frukosten, så det var bara att slå ner stjärten så var kaffet serverat. Perfekt! :)
Efter en trevlig pratstund så begav vi oss hemåt igen för att stoppa lite lunch i magen innan vi skulle göra oss klara för att åka och uppvakta Bobban som blev ett år äldre idag. Han leve; Hurra hurra hurra hurra!

Carola hade så snällt uppmärksammat att jag har en blekfet kropp, så hon bjöd med mig på en tripp till Timrå för lite solning. Åååh vad skönt det var! Nu gäller det bara att komma iväg snart igen för att man ska få lite färg som sitter några dagar iallafall. Men vi har en plan! :)

Nu ska jag ta och slänga ungarna i säng...och sen väntar; ni vet vad...?! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nej det är nog bara söndag och måndag kan jag hålla med om.... /T

2009-01-27 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0