Update

Match igår...och tre nya poäng! :)
Egentligen så var det en ganska tråkig match...kassaskåps-säker skulle man kunna säga.
Det enda som hindrade mig från att somna var att jag fick tjänsten som sms-uppdaterare i andra perioden. Kusin vitamin & co hade problem med tv:n, så tills det ordnade till sig så var jag deras länk till omvärlden. Jag gjorde inget bra jobb, men what the hell, det var ju första gången! :)

Bakom mig på hockeyn så sitter några expertkommentatorer, och det är nog inte en tyst sekund där bak, men jag brukar låta de hållas, även om de kommer med felaktig info. Men igår kunde jag inte vara tyst... när de för sjunde gången retade upp sig på att klacken sjöng; "Hata sittplats", ja då kunde jag inte vara tyst längre...så jag vände mig om och sa;

- " Vakna!"
- " Va´?!" svarade två fågelholkar.
- " De sjunger vakna! Vakna sittplats!" svarade jag.
- " Jahaaaa...säger de och skrattar....Ja, det verkar ju rimligare!"
- " Ja eller hur...?!"  :)

Väl hemma igen så blev det lite middag, sen en film med barnen...och när vi hade bäddat ner de, så umgicks vi med Vänner....Aaaaaaahh, de är underbara! :)
Lär nog bli lite sånt idag oxå!
Barnen och M är fortfarande sjuka så vi lär inte sätta foten utanför dörren idag heller... misstänker att Neo har öroninflammation...:(

Ha en bra dag ni friska!

Kommentarer
Postat av: Linda T

haha, ja hata var kanske lite väl =)

2009-01-11 @ 22:51:50
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! De var lika dumma som mig!

Men det varrätt kul faktiskt..."Hata sittplats!"

Lika roligt som att de själva skriker "Krossa timrå!"



Men å andra sidan är det ju inte samhällets topp som sitter i de där klackarna så man vet aldrig :-)

2009-01-12 @ 10:17:00
Postat av: Angelica

Du sitter nog inte på samhällets topp du heller som tror att de skriker krossa timrå...;)

2009-01-12 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0