Upprättelse

Mitt senaste inlägg väckte känslor, så här kommer en förtydligande version! :)

När jag skrev att Anders var jättebra, så menade jag;


Han är jättebra på det han gör, nämligen bota onda ryggar. Markus däremot, han är inte begränsad till bara en sak, han är bra på ALLT!

När jag skrev att Anders var snygg, så menade jag;

Snygg...men ändå ljusår från Markus...

Men nu vänder jag på steken; borde inte Markus veta det här redan?! Borde inte han veta att det bara finns en man i mitt liv?!

Nu hoppas jag bara att ni läser det här med samma glimt i ögat som jag och Markus gör...:)
Trots allt så står jag ständigt i skuggan av Brooke Shields....och på senare dagar även i Jennifer Garners skugga...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0