Äntligen!!

Det här är väl en vacker syn?! :)


                                 

Pengar är inte allt, som jag sa till mamma (som var min bingo-partner igår)...men sen rättade jag mig; Jo, det är det ju faktiskt när man är på bilbingo i Kovland.! :) Om inte allt, för det sociala är ju oxå en stor bit, så iallafall en ganska stor bit.
Och vilken kick...när jag sitter och väntar i jättemånga rop på nummer 6, så höll ju hjärtat på att hoppa ur kroppen på mig när hon äntligen säger; Nummer 6, en enkel 6:a!!
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!
Vilken tur att vi har bytt bil så att vi har en fungerande tuta! :)

Nästa vecka hoppas jag på en repris, för då är ju Carola tillbaka i bilen med mig, och nu, nu är det banne mig dags att vi får tuta tillsammans!
Mamma gjorde en bra insats som stand-in, och hon hade ju nybakta bullar med sig som pricken över i:et! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha bilbingo det va fan Klicken :) hehehe,broderar du med?=)

2009-07-24 @ 22:35:52
Postat av: Anonym

oj glömde skriva det va jag:)

2009-07-24 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0