En försmak av vad som komma skall?

Ligger ute i trädgården på en filt och njuter av solen...som alltför ofta har lyst med sin frånvaro i sommar.
3 dagar kvar innan allvaret börjar igen på måndag...starten på en minst sagt intensiv höst...och det är inte utan oro som jag ska börja ta mig an uppgiften.
Men det är väl som med allt annat, det gäller att ta en sak i taget, en fot först...och försöka låta bli att se allt i en klump, för gör jag det så får jag panik...
Men stunderna då jag har "klump-seendet" så kan jag inte låta bli att undra över hur jag ska få hösten att gå ihop...
Nova som börjar skolan, de sju intensiva arbetsveckorna, lydnadskursen med valpen, hockeyn och inte att förglömma familjen i stort. Hur ska jag hinna med allt????

Nu hamnade jag i och för sig på ett sidospår....det fina vädret är på intåg igen...lagom tills jag börjar jobba...
Är inte livet underbart så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0