Måndagen lider mot sitt slut

Idag jobbade som sagt var Markus....men faktiskt så rusade dagen förbi.
Nova vaknade inte förrän 09.30 idag, så jag låg oxå kvar tills dess...Neo satt och tittade på tv med Molgan.
Efter frukosten gjorde vi oss klara för ett besök hos momma...kommer inte berget till oss, så åker vi till berget...eller nåt sånt! :)
En kopp kaffe, glass till ungarna och lite surr...sen bar det av till birsta...såsom resterande av innevånarna i västernorrland, plus några angränsande län...men vi skulle ju inte riktigt till birsta, utan till Ica Maxi, så vi tog gräddfilen förbi stora delar av bilkön.

Därefter åkte vi hem och åt en sen lunch...sen hittade ungarna lek-kamrater, så resten av dagen fram tills Markus kom hem rullade på fint...ja sen M kom hem oxå för den delen...:)

Nu har vi avverkat två avsnitt av OTH...och nuuuuu...väntar det tredje avsnittet...vilket kom att avnjutas i sängen...fast det där lät dumt...på många sätt...men faktum är att allt som oftast så är det förknippat med heartace (för er som inte kan engelska (mamma) så översätter jag direkt = hjärt-smärta)...jag är så jävla klen...grinar varje gång!! Men det har sin charm, jag lovar! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

ache, angelica, ace betyder ess ;)

vad är oth?

2009-07-21 @ 13:35:06
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hahaha...ja jag och Markus dividerade om hur det stavades...men den där stavningen var aldrig ens på tapeten...men du har så rätt söta du! :)



OTH= One Tree Hill

2009-07-21 @ 16:16:53
Postat av: Maa´kus

Ja ja, syjunta kan hon ägna sig åt - men inte vet hon vad en av vår tids största tv-serier heter...

:-D

2009-07-22 @ 10:30:33
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: malin

jaajaaa, nuuu förstår jag :D

den är la bra den, du!

2009-07-22 @ 18:40:27
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0