Med facit i hand

Vi hade planerat att komma iväg kl 8 imorse, men det blir ju sällan som man hade tänkt sig.
Men vädret var ju perfekt för bilköp iallafall...hade ju varit försmädligt om solen hade gassat från klarblå himmel.
Det hade ju kanske kunnat vara lite varmare, för som ni ser så tyckte åtminstone Markus att det var ganska kallt. :)




Fika-paus på väg upp till Krokom.


Barnen var verkligen jätteduktiga...inget gnat och tjat...trots att vi inte hade utrustat bilen med film-möjligheter...
Så var vi äntligen framme...och då smög vemodet sig på, skulle jag överge vår pärla sen 7,5 år tillbaka?! Men klandra mig om du vill, men jag glömde snabbt min gamla kärlek och föll som en fura för denna nya pärla! :)









Men MMH förevigades ändå innan vi åkte därifrån.




Och när vi ändå pratar om kärlekar....här kommer några fler bilder som jag starkt förknippar med kärlek...


   


När vi kom hem från vår dagstripp så väntade ytterligare en kärlek på oss...och det är ju fantastiskt, att alltid bli bemött med denna otroliga glädje varje gång man kommer hem, oavsett vilket humör man själv är på...
Så jag drog på mig regnkläderna, sen gick jag och Atlas på en riktig långprommis....Och det är ju så, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. :)

 


När vi kom tillbaka från promenaden hade Markus återställt ordningen i bilen...:) He know me so well! *kärlek*

   


Gissa om jag kommer att sova gott ikväll?! :)))

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Schysst bil! :)

2009-07-10 @ 09:53:04
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0