Stand-by

Jag har fortfarande inte uppbådat någon ork/tid för att lägga in bilder från vår semestertripp till Dalarna, men det kommer nog till veckan. Jag och barnen är solokvist då, Markus ska in och jobba en vecka nu. :(

Idag har det iallafall varit lugna gatan...Neo var på kalas hos en dagis-kompis, Markus uträttade lite ärenden i Birsta och jag var hemma med nack-ont....ja just ja..:)...vi åkte ju bort till Lundevallen för att få oss en kopp kaffe, men det var ju tjiii...så det blev lite bus innan vi for därifrån...hihihihi....
Höll på att avslöja buset när Lundevallen-folket dök upp här helt oanmälda, men jag bet mig i tungan och höll god min. :)

Nu badar barnen, Markus är ute med Atlas och sen....:)...sen är det dags för några avsnitt av OTH. Vi börjar redan få lite ångest...boxarna är snart slut...!??!!?
Måste nog googla lite så kanske jag hittar resterande säsonger...

Kommentarer
Postat av: Carola

Ha ha ha ja du vi sa det när vi kom hem, men vem f*n kan ha gjort så där och vårat första alternativ föll på er men sjönk dock snabbt undan eftersom ni inte visat en tendens på detta!!!!!

2009-07-20 @ 07:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0