Tyck synd om mig!

Inte nog med att det vädermässigt har varit en riktig jävla skitsemester, så verkar det som att jag har gått och blivit sjuk till råga på allt helvetes skit!
Halsen värker och näsa är helt täppt samtidigt som den pip-rinner...och vi som ska åka på semester imorgon...:(

Björn och Carola var här idag och hälsade på tillsammans med sina två barn, och då sa jag lite skämtsamt; Jag tror att jag oxå är allergisk mot hunden (Carola är allergisk), jag är alldeles täppt i näsan...
Sen efter att de hade åkt hem så gick det fort.... nu ligger jag nerbäddad i sängen med en filt över mig och huttrar...och hoppas att Markus ska komma hem med choklad till mig snart...det måste ju hjälpa, eller hur!?

Men, nåt positivt; Det verkar bli finväder i stockholm på lördag!! De första prognoserna varslade ju om regn, men nu har det vänt!

Over ´n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0