Cirkeln är sluten

Idag har regnet verkligen öst ner...men vad gjorde väl det?! Perfekt väder för lite smårenovering och sovrumsbyte!

När vi flyttade in i huset för 5 år sedan så tog vi rummet vid köket...men efter det så har vi bytt sovrum ytterligare två gånger...men nu har vi kommit fram till att det första rummet nog var det bästa. Så eftersom vädret inbjöd till inomhusvistelse så plockade jag fram tapetserarbordet och påbörjade renovering a´la provisoriskt. Markus vill göra om hela rummet, men eftersom det inte lär hända inom det närmsta framtiden så tyckte jag att vi kunde nöja oss med en ny fondvägg bara....sagt och gjort, nu är det klart, och jag är jättenöjd. Nu kan jag leva med att det tar ytterligare något år innan vi tar itu med resten.





Tänkte även passa på att knäppa kort på den här fina...pallen/bänken/förvaringsplatsen...i vanliga fall så ser man den inte eftersom jag är så slarvig och alltid lämpar av mig mina kläder på den... till Markus stora irritation....







Nu är jag helt slut i kroppen...finns nog inte en enda fiber i kroppen som inte värker...
Tur att jag är ledig imorgon! :)

Ha en fortsatt bra kväll allihopa, på återseende!


Kommentarer
Postat av: mammsen

det blev väldigt fint! nu vet jag att du kan själv!!! ha,ha

2009-06-14 @ 22:41:03
Postat av: Angelica

Visst kan jag själv, men det underlättar alltid att vara två! ;)

2009-06-15 @ 08:54:58
Postat av: dessi

Vad fint det blev-du e duktig du!

2009-06-15 @ 16:22:01
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: maria winsa

snyggt!!!

2009-06-18 @ 12:50:51
URL: http://mariavinsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0