Ingen rubrik

Dagarna formligen rusar fram...stundvis iallafall. All tid före kl 8 och efter 16.30 rusar, övrig tid står still...
Jobbet suger verkligen musten ur mig just nu....men så är det väl i och för sig varje år sista veckorna före semestern.

Igår var jag iallafall på årets första bilbingo tillsammans med Carola... Det hela började ju väldigt bra...jag fick vänta de tre första spelomgångarna...men sen tog det stopp. Alltså, ingen vinst den här gången heller.
Jag känner att vi skulle behöva vinna nu snart för att inte hoppet ska överge oss helt.
Vi har ju inte ens fikat att trösta oss med längre eftersom varken jag eller Carola vill behöva gömma sig i vassen i år, oxå.
Carola är ju visserligen redan klar, men jag....ojojoj...inga under i världen kan rädda mig från vassen...:(

Jobb idag...som sagt; det suger musten ur mig...och så denna hysteri över allt som måste vara klart före semestrarna...
Jaja...nu ska jag snart i väg och hämta kidsen som är hos en dagiskompis, sen beger vi oss ner till BSK för lite barn och valpbus. Rally-Sally ska tukta Atlas...hoppas jag! :)

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll...på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0