It´s a never ending story...

*trallar*
Fasen vad musikalisk jag blev just idag...eller är det bara tristessen som kickar in?!

Efter drygt en timmes väntande i huvudstaden så var det med lättnad som jag klev på tåget. Den staden skulle döda mig på en vecka...jisses vilket tempo...och vilken salig blandning av människor.
Slog ner stjärten på en bänk i väntan på tåget, och vips så var jag genast omgärdad av två människor, varav en i stort sett satte sig i knät på mig...ingen trevlig upplevelse kan jag lova, hennes långa otvättade hår strök nästan under näsan på mig...isch.
Jag pulade omgående in min i stort sett hela snickers i munnen och skyndande mig därifrån...sökte skydd ute på perrongen...och som alla kanske har märkt så är det knappt plusgrader ute nu, så det var ingen trevlig halvtimme jag tillbringade där ute....heller...

Nä, tågresor bör hålla en restid på max 1 timme...och besök i huvudstaden bör vara max en långweekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0