It´s alive :)

Nu var det ett  tag sen sist....och vad är nackdelen med det då? Förutom att ni har kikat in här utan något nytt att läsa?! Jo, det blir så satans mycket att ta igen, sååååå, det skiter jag i! :)
Kan bara kort och gott säga att helgen var kanon, underbart väder och mycket mys.

Idag måndag... jobb....OCH, första dagen på mitt nya liv...IGEN!
Funderar på att kanske avlägga rapport här...skulle det kunna funka som sporre?! Kanske...
Dagen fram tills nu har iallafall gått bra...jag stod till och med emot en Twix som H-E ville bjuda mig på till kaffet för att fira att jag idag har jobbat i 1 år på E.on. :)

Efter middagen så gjorde vi oss lite kaffe och satte oss ute i "bersån" och njöt av eftermiddagssolen...mmmm, prima liv.
Passade på att ta några kort på den del av min kära familj som var närvarande...
Atlas kan ha fått nåt alkoholhaltigt i sig...iallafall om man får dömma av den här bilden...:)



Den här bilden blev lite bättre....




Och tattaaaaaaa....här kommer den bästa bilden....




...nåja, inga bilder blev ju bra, men motiven är ju fina iallafall! :)
I bakgrunden skymtar (kanske bara för att jag vet om det) de underbara äppelträden som står i full blom. Det är antagligen de vackraste blommorna jag vet....synd bara att de blommar så kort tid....:(

Nä, nu har jag gruvat mig nog mycket, nu är det dags för motionscykeln...

Ha en lugn och fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Åh vad snäll du är!

2009-06-02 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0