Laddar med pasta...

...inför valpkursen ikväll...längtar längtar längtar.
Ikväll är sista gången jag kan vara med, jag missar avslutningen nästa vecka...:(
Men jag planerar redan för nästa kurs...för det måste nog bli det... jag är helt biten av det här och skulle tycka att det vore jätteroligt att få riktig pli på valpen och kanske kanske, kunna vara med i någon lydnadstävling.

Markus är dock lite orolig och har satt följande ultimatum; Du får fortsätta, så länge du lovar att du inte blir en hundtjej! :)
Nema problemas känner jag...men vad vet man?! :)


Nu ska jag ut och göra av med lite av valpens energi så att han inte är helt spattig sen på kursen...


Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: malin

vad är en hundtjej? :D

2009-06-03 @ 17:06:30
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0