På resande fot

Ja, i allra högsta grad på resande fot...sitter just nu på tåget på väg mot Stockholm, för att sen åka vidare mot Norrköping. Ett intressant besök hos kollegorna där väntar.
Kupén är full av ljud...dels ljudet från tåget, folk som (liksom jag) knappar på sina datorer, och inte att förglömma; de lyckliga satarna som snarkar som bäst. Vad skulle jag inte ge för att få somna in en stund jag oxå!? Men det är ju banne mig stört omöjligt...trots att jag är så vansinnigt trött...och jag misstänker väl att det inte lär bli kudden förrän ganska sent ikväll...
Det kostar att ligga på topp! :)

Helgen som var blev väldigt lyckad. Festen i lördags var kanon...jag var inte kanon, men ja, festen var riktigt lyckad. Men så är de ju riktiga festfixare oxå, Marléne och Kimmen. Jag har märken på mina lår som vittnar om hårda tävlingar...och mitt lag vann...ända tills barnen avslöjade oss som fuskare och därmed blev vi diskade...trots att jag hävdar att inga regler vad dragna innan tävlingens start...

Söndagen bjöd på idel trevliga besök...först kom mamma och pappa med barnen (de hade sovit över hos de), och lite senare kom familjen Winsa, minus Oscar, och som pricken över i:et så kom familjen Hallin/Lindström. Mycket trevligt!

Middagen bjöd Indiana på...smaskens...perfekt dagen-efter-mat! :)
Kl 18 var det dags för avslutning på valpkursen...rally-lydnad var kvällens övning...kul! Det gick jättebra för Atlas...finns mycket att träna på fortfarande, men nog fick han godkänt alltid! :)
Nu är det bara att invänta hösten för att påbörja fortsättningskursen...längtar!! Men först ska vi ha lite härlig sommar!
Trippen till Leksand är bokad...nu återstår bara att finna inackordering till Atlas. Men det löser sig nog.

Nu får det vara nog med skrivande...1 timme kvar till Stockholm...
Ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Good old Norpan! Inte ofta folk reser hit (om det inte är under tvång) ;) Se upp för de fula spårvagnarna, de smyger sig på en när man minst anar det!

2009-06-10 @ 11:16:59
URL: http://itsanirony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0