Previous on...

...eller för er som bojkottar det engelska språket; Detta har hänt...

HELG!!! Helgen har hänt...och vilken helg sen! :)
I lördags var det premiär för Oxviken...packade väskorna och begav oss iväg redan kl 10...måste vara nytt personbästa för min make...
Väl där mötte vi upp familjen Winsa...idel munhuggeri om hurvida solen tar efter midsommar eller ej blandat med lite fika och bad. Nej nej, jag badade inte (inte Carola heller för den delen) med de övriga svalkade kropparna.



Och nu Carola, får du blunda...och inga klagomål räknas...


 
Familjen Winsa tog för övrigt hem titeln Årets fikamästare för 10:e året i rad.


På eftermiddagen lämnade vi ungarna med J & C och drog hemöver för att göra oss klara inför den kombinerade möhippan/svensexan som hade ordnats för Therese och Mattias.
Vi passade på att ta tillvara på tillfället och åka lite motorcykel när varken barn eller hund skulle med.

Efter lite pinsamheter på Ica fördes de tu till Dyket där vi tävlade i diverse grenar....tyvärr förlorade mitt lag...:( Sånt gillar jag inte! Men vi kämpade väl! :)



Förhoppningsvis får de lite finare kläder på sig på sin stora dag....:)


Idag har vi oxå varit på Oxviken...men faktiskt, man KAN få för mycket av solen...så det ska bli ganska skönt att få jobba imorgon iallafall.
På kvällskvisten får vi oväntat besök...det blev dock inge gevalia-kaffe, men väl lite kall saft. Magnus, Stina och Emrik var ute och snurrade och passade på att hälsa på lite...sånt är alltid uppskattat!

Ja som sagt, imorgon jobb...
Nu ska jag försöka övertala maken till åtminstone ett avsnitt av OTH.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för att ni var där och gjorde en minnesrik möhippa/svensexa.... var det du eller jag som drukit ;) Vi vann första tävlingen!! och Matte van brännbollen.... Niceiga bilder!! =) Ja jag hoppas det blir finare kläder men gillar mammas gardin!! Kram åh hej

2009-06-28 @ 23:03:00
Postat av: carola

För det första:



*Vill bara påminna dig Angelica att det innehavs pinsamma bilder på dig ;)



För det andra:



*Jag badade visst, fråga dina barn om det! Dom är levande bevis!



För det tredje:



*Vill återigen bara säga att jag har många kort på dig!!!!



För det fjärde:



*Till hösten så tänkte vi stara en kurs i fikateknik ;) Att ha eller inte ha! : D



För det femte:



*Att solen tar efter midsommar har vi nu fått vetenskapligt bevisat sen hurvida man bränner sig lr inte det är ju den stora frågan ;) ;)

2009-06-29 @ 10:03:12
Postat av: Angelica

Carola: För det första; ALLA bilder på mig är pinsamma bilder!



För det andra; Jag och Markus är rörande överens om att du inte badade!!



För det tredje: Som sagt; bild på mig = pinsamt



För det fjärde: Anmäler mig härmed till den exklusiva fikakursen!



För det femte: Solen tar, men inte så att man bränner sig! :P



Kram gumman!



Therese: Det var du som hade druckit...Stefan vann ju den avgörande grenen; plurra i Dyket! :)

2009-06-29 @ 17:23:25
Postat av: Carola

Angelica!!!! Du skulle fråga dina barn!!!



Angelica!!!! Jag har varit och rotat i mitt bildarkiv ;)) Och vet du va?? Snart blir det ett "Facebookmoment" ;)



Angelica!!!! Du är så välkommen på kursen....den startar i sep ;=)

2009-06-29 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0