Sova sova säng säng säng

Helt sjukt vad trött jag är...men man kan ju inte gå och sova kl 21 en fredag kväll!

Imorse var jag till tandläkaren...igen...jag har lovat Markus att inte berätta några sliskiga detaljer, så jag nöjer mig med att säga att det är ju helt fantastiskt med bedövning! :)
Nu har jag förhoppningsvis bara en gång kvar...såvida de inte bestämmer sig för att dra min visdomstand som krånglar...hemska tanke!

Imorgon ska Neo iväg på kalas...som han har längtat efter att få gå på ett kalas själv...utan Nova...så medans han är där så tänkte jag passa på att hälsa på farmor, förutsatt att det inte är fullt hus där.
Sen på eftermiddagen ska barnen lämnas hos mamma och pappa för då är det dags för lite festligheter hos Marlene och Kimmen, kan nog bli trevligt fastän vi inte känner nån där...:) Förfesten börjar till frukosten imorgon! ;)

På söndag är det avslutning på valpkursen. Det var alltså inte på tisdag som jag trodde...snacka om flax! Trots att jag har rest en hel del under veckorna så har jag inte missat en enda gång...
Jag har ju pratat om att jag skulle vilja tävla i lydnad nån gång i framtiden, och vägen dit träningsmässigt hade jag klar för mig; valpkurs, steg 1, steg 2 och sen tävlingsinriktad kurs...men när jag pratade med instruktören på valpkursen så tyckte hon att vi skulle hoppa över steg 1 och gå direkt till steg 2. Tydligen så tyckte hon att vi hade så bra kontakt med varandra jag och Atlas så att vi inte behövde gå steg 1....Jag känner inte att jag håller med henne, men hon vet förhoppningsvis bättre än mig! :)
Så det var ju roligt! :)

Nu ska jag forska lite kring klickerträning...ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

åh, säng säng säng! jag såg after shave och anders eriksson igår och då sjöng de den...guld :D

2009-06-06 @ 23:29:02
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Hanna

Snygg blogg, du :D

2009-06-08 @ 18:46:54
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0